Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Troškintos morkos


Šį savaitgalį pasiruošiau sau šventiškus pietus: karbonadą su grybų padažu ir troškintomis morkomis! Skanu! Troškintų morkų jau seniai labai norėjau pasidaryti, bet vis recepto nerasdavau (nelabai ir ieškojau), o čia tiesiog "įkrito į akis".

Reikės:

1 vidutinio dydžio svogūno,
1 valg. šaukšto sviesto,
3 vidutinio dydžio morkų,
druskos, pipirų pagal skonį,
2 valg. šaukštų grietinės (arba neriebios grietinėlės apie 200 ml),
krapų, petražolių.

Gaminimas:

Kubeliais pjaustytus svogūnus pakepinti su sviestu, kol suminkštės. Morkas supjaustyti nedideliais kubeliais (apie 0,5 cm), suberti į keptuvę su svogūnais, pabarstyti druska bei pipirais ir troškinti uždarius apie 15 min., jei morkos šviežios ir plonos, apie 0,5 val., jei morkos storos (tokiu atveju storajame gale reikėtų išpjauti geltoną viduriuką). 

Kai morkos jau minkštos, įdėti grietinės, viską kaitinti, kol grietinės sumažės per pusę. Suberti pjaustytus krapus bei petražoles. 


Kitą kartą vietoje grietinės pabandysiu pilti neriebią grietinėlę, nes patiekalas gavosi labai skanus, tačiau kiek per riebus :-(

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. o man grietine kaip tik :) As taip ir storeju ir stioreju :) cha cha cha

    AtsakytiPanaikinti
  2. man irgi tiko, net labai :-), tiesiog jos reikėtų mažesnio riebumo gal? ir mažiau dėti? ;-) juk norisi, kad durys nesiaurėtų ;-) :-)

    AtsakytiPanaikinti