Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Keptos vištos kepenėlės


Šį kartą pasiūlysiu vieną mėgstamiausių mano ir sūnaus patiekalų - keptas kepenėles. Aš valgau su visais priedais (keptais svogūnais, keptais obuoliais, net bulvėmis, o jei dar rauginto naminio agurko yra... tada jau tobula). O sūnus jas naikina be jokių priedų, ir dideliais kiekiais - nors ko nors valgo nemažai :-)

PRODUKTAI:

  • 0,5 kg kepenėlių
  • mėgiamų prieskonių (aš naudoju prieskonius vištienai arba kepsniams)
  • 1-2 valg. šaukštų miltų
  • aliejaus kepimui
Iš šio kiekio gaunasi 2 geros porcijos arba 3 tiems, kas valgo "taupydami" :-)

GAMINIMAS:

Kepenėles nuplauti, jei reikia išpjauti nereikalingas dalis (tokie balti kaip stori siūlai, net nežinau kaip jie vadinasi, nors paskutiniu metu kepenėlės parduodamos "tvarkingos", aš dažnai net nerandu ką reikėtų išpjauti), perpjauti per pusę, jei gabaliukai dideli, pabarstyti prieskoniais, palikti pasimarinuoti apie 0,5 val.

Įkaitinti keptuvę. Kepenėles apvolioti miltuose (aš miltuose išmaišau kepenėles)


ir dėti į keptuvę. Ilgai kepti kepenėlių nereikia, nes bus labai sausos. Kiek laiko kepiau, nepasižiūrėjau, visą laiką "iš akies" kepu :-)

Valgyti tinka su virtomis bulvėmis (makaronai visai netinka, teko kartą išbandyti, labai abejoju ir dėl ryžių, bet ko gero tai skonio ir įpratimo reikalas), keptais svogūnais, keptais obuoliais, o ypač tinka rauginti agurkai. Ne marinuoti, o būtent rauginti, ypač naminiai!


Skanaus!

P. S. Kepti obuoliai: obuolius nuplauti, odelę nulupti, vidurius išpjauti. Obuolį supjaustyti žiedeliais, apkepinti iš abiejų pusių keptuvėje su aliejumi. Ilgai kepti nereikia, tik kol truputį suminkštės, kad nesigautų košė - obuolio žiedeliai turi išlaikyti savo formą! Arba galima pjaustyti kubeliais, tuomet nebus baisu, jei kubeliais kiek susitrins :-)

Dar kartą skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino delfi.lt


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

12 komentaras(-ai) :

  1. Mmmm, keptos kepenele... O jei dar su troskintais obuoliais... Pamenu! Niam niam niam! Deja, cie ne visada galima vistos kepeneliu rasti, nes ju cia beveik nevartoja, atseit gyvulio liekanos, kazkas "slykstaus". O ir ne visada kai buna, prisimenu, kad man jos labai patinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. pas mus jų gauti nebūna deficitas (na nebent kartais), bet ir aš ne kiekvieną kartą, kai nežinau ką vaikams valgyti padaryti, jas prisimenu :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. tai ne tik tavo ir tavo sunaus megstamas patiekalas,as irgi laaaabai megstu....niam niam niam.....kai grysiu i Lietuva,butinai pasiprasysiu,kad padarytum,oi kaip skanu....net seile nutyso....

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir ar pavyko mums jų paragauti? Negi man vėl totali sklerozė? :-( ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Perskaičiau komentarą prie svogūnų - pasirodo tikrai vaišinau tave kepenėlėmis :-) Valio, nepamiršau pavaišinti :-) Siaubas, man tikrai sklerozė :-(, kaip tame anekdote: gerai, kad ir nevažiavai :-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Galima miltus sudėti į polietileno maišelį tada sudėti kepenėles ..... ir rankos švarios ir kepenėlės puikiai išvoliotos miltuose ;)
    Sėkmės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ačiū, Piggai, už patarimą, pati nebūčiai sugalvojusi :-) aš kepenėles tiesiog dubenėlyje sumaišau šaukštu su miltais, rankų nesipurvinu. ir į keptuvę šakute sudedu, kad švarios rankos liktų :-)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Yra visur kepeneliu pirkti.Reik moket ieskot.O recepta isbandysiu ir as

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir aš dabar randu kepenėlių pas mus (Barselonoje). Bet 2011 situacija buvo kitokia... chi chi chi...

      Aušra, kai išbandysi receptą, pasidalink kaip gavosi ir ar patiko.

      Panaikinti
    2. Net ir pas mus (Amerikoje) yra kepeneliu (ir vistienos, ir jautienos, ir tuno) haha.

      Panaikinti
    3. Ir pas mus (Amerikoje) yra kepeneliu (ir vistienos, ir jautienos, ir tuno). Haha

      Panaikinti
    4. Oranta, labai smagu! 😊

      Panaikinti