Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Kepti svogūnai


Šiuos svogūnus paprastai darau prie keptų kepenėlių, tačiau tinka ir prie visų mėsos patiekalų, ir net vien su virtomis bulvėmis skanu valgyti :-)

Reikės:

4 vidutinio dydžio svogūnų,
2 valg. šaukštų pomidorų padažo (aš naudoju aštrų),
aliejaus kepimui.

Iš šio produktų kiekio gaunasi garnyro 2-3 porcijoms.

Gaminimas:

Nuvalytus svogūnus supjaustyti žiedeliais. Pakepinti ant nedidelės ugnies 10 min., įdėti pomidorų padažą (kiekį reguliuokite pagal tai ar mėgstate daug padažo ir ar aštriai norite valgyti, o jei padažo iš viso nenorite naudoti, galima tiesiog kepti be nieko, bus švelnaus skonio garnyras arba įdėti mėgstamų prieskonių), pakepti dar 5 min. Patiekalas paruoštas!



Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

3 komentaras(-ai) :

  1. Dalia, tavo tiesa :) Man irgi svogunai taip pagaminti labai patinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. bet žinot, merginos, man skaniausia su aštriu pomidorų padažu :-) dariau Vilmai su natūraliu padažu, ne tas gavosi, nors irgi skanu, bet trūksta to aštrumo... :-)

    AtsakytiPanaikinti