Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Karbonadai su grybų padažu


Siūlau patiekalą savaitgalio pietums, labai tinka su troškintomis morkomis!

Reikės:

4 kiaulienos karbonadų,
1/2 arb. šaukšt. maltų juodųjų pipirų,
3 skiltelės česnako,
0,5 l konservuotų grybų (arba pievagrybių),
1 valg. šaukštas sviesto,
1 valg. šaukšto aliejaus,
2 valg. šaukštų grietinės (arba 2-3 valg. šaukštų neriebios grietinės, arba 100-150 ml neriebios grietinėlės),
druskos pagal skonį (mano grybai truputį per sūrūs, tai druskos visai nedėjau),
sauja kapotų petražolių (pamiršau įdėti, bet vis tiek buvo labai skanu).

Gaminimas:

Karbonado gabaliukus pamušti bukąja peilio puse, pabarstyti pipirais, iš abiejų pusių uždėti plokštelėmis pjaustytu česnaku. Palikti mėsą marinuotis.

Grybus (grybų sunkos neišpilti!) pakepinti su sviestu ir išgriebti iš keptuvės.

Keptuvėje, kur kepė grybai, iš abiejų pusių apkepti mėsos gabaliukus (jei trūksta riebalų, įpilti aliejaus). Tuomet įpilti grybų sunkos (jei sunka labai sūri, skiesti vandeniu ir nereikia dėti druskos), pagardinti druska. Mėsą troškinti uždengtoje keptuvėje ant mažos ugnies apie 15 min.

Troškintą mėsą išimti iš keptuvės. Į troškinio sultis sukrėsti grietinę, padaryti tirštą padažą. Suberti apkepintus grybus, sudėti mėsą, patroškinti viską apie 5-10 min.

Patiekalą papuošti petražolėmis ir tiekti į stalą!


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą