Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Konservuoti grybai (atsargos žiemai)


Niekada labai nesižavėjau grybais, jų patiekalais. Tačiau su metais skonis keičiasi, išmoksti naujų patiekalų, randi sau tinkamus valgius :-) Ir aš išmokau padaryti man labai skanius grybus žiemai, kurie tinka viskam: ir salotoms, ir padažams, ir sriuboms...

Reikės (10 litrų puodui):

grybų (10 litrų kibiras kelmučių, kuriems nupjausčiau ir išmečiau lauk tik kotelius),
~ 20-30 juodųjų pipirų žirnelių,
~ 15 kvapiųjų pipirų žirnelių,
~ 10 laurų lapelių,
4 valg. šaukštai druskos, 
0,5 arb. šaukštelio (be kaupo) citrinos rūgšties (galima dėti ir daugiau - grybai rūgštesni bus :-).


Gaminimas:

Grybus išvalyti, nuplauti, supjaustyti norimo dydžio gabalėliais. Šį kartą ruošiau kelmučius, tai didesnes kepurėles pjausčiau į 4 dalis.


Užvirti puode vandenį (kuo didesnis puodas, tuo patogiau). Į verdantį vandenį sudėti grybus, virti apie 15 min. nuolat nugraibant putas. Po 15 min. įdėti pipirus (pipirų visada dedu "iš akies", man patinka, kai jų daugiau būna), lauro lapelius (kad būtų bent po vieną į stiklainį), druską, pavirti dar 5 min. Grybus su skysčiu sudėti į paruoštus stiklainius, sandariai užsukti, palaikyti apvertus 10 min. Žiemą laikyti vėsioje tamsioje vietoje!


Iš grybų likučio (pritrūkau stiklainių) padariau kopūstų pyragą, labai skaniai gavosi - ir karštas skanu, ir šaltą tinka valgyti!

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

6 komentaras(-ai) :

  1. Liux!

    Kaip as noreciau grybu! Cia i miska man nera galimybes nueiti, o ir grybu nepazystu, isskyrus voveruskas. Tai teks tik seiles pavarvinti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visada kviečiu į svečius! ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip aš myliu grybai? Konservuoti, suteiks Jums galimybę paskanauti grybų bet Besitos metų laiku Sveikiname!

    (Cómo me gustan las setas?
    Las conservas , te dan la oportunidad de poder degustar las setas en cualquier época del año
    Felicidades!
    Besitos!)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ruta, tai kad tolokais i svecius. Va, cia mane kuria diena drauge i svecius kviete avieciu, nes pas mus virs 5 eurus mazas indelis kainuoja. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Grybai kantriai lauks ;-) aš irgi :-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Maria Alonso, muchas gracias por tu apoyo y bonitas palabras! :-)

    AtsakytiPanaikinti