Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Raugintų kopūstų salotos

Šių metų rauginti kopūstai, vienišas avokadas, neseniai internete (Facebook`o paskyroje Žali receptai su Gražina) matytas salotų "Fermentų įkrova" receptas, kuris sudomino labai mėgiamų produktų – raugintų kopūstų ir avokado – deriniu, ir vakarienė paruošta. Man labai patiko :-)

Aštrūs avinžirniai (užkandis)


Reikės:

1 stiklinės smulkintų raugintų kopūstų
1 avokado
0,5 raudonojo svogūno
maltų juodųjų pipirų pagal skonį
smulkintų petražolių (kas mėgsta)
2-3 valg. š. šalto spaudimo saulėgrąžų aliejaus.

Gaminimas:

Avokadą supjaustome kubeliais, svogūną supjaustome smulkiais kubeliais (mano svogūnas pasitaikė labai aitrus, tai būtų užtekę ir 1/3 nedidelio svogūno, tačiau jo kiekį geriau reguliuokite pagal skonį). Sumaišyti visus produktus su aliejumi (aliejaus pyliau tik 3 arb. š. – buvo pats tas).

Aštrūs avinžirniai (užkandis)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Pomidoras dar skanu kartu 😉

    AtsakytiPanaikinti
  2. Darau ir su pomidoru, tik tuomet nededu rauginto kopūsto :-) O vat visko kartu nebadžiau, gal reikės kada paragauti :-) Ačiū už idėją!

    AtsakytiPanaikinti