Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Aštrūs avinžirniai (užkandis)

Sekmadienį buvome su dukra pakviestos į svečius, o šeštadienio rytą "Beatos virtuvė" laidoje Beata ruošė aštrius avinžirnius. Kadangi namie buvo avinžirnių, o aš nė karto iš jų nieko negaminau, nutariau išbandyti. Rezultatas patiko, buvo labai skanu. Tiesa, aštrumo kiek trūko, todėl antrą kartą įbėriau daugiau maltų aitriųjų pipirų. Tai gerti labai norėjosi :-)

Aštrūs avinžirniai (užkandis)



Reikės:

450 g avinžirnių (galima išsivirti arba imti konservuotus)
2 valg. š. alyvuogių aliejaus
1 valg. š. citrinpipirių
0,5 arb. š. maltų aitriųjų paprikų
0,5 arb. š. maltos saldžiosios paprikos
0,5 arb. š. ciberžolės
0,5 arb. š. druskos (kadangi ėmiau konservuotus avinžirnius, druskos nedėjau)

Gaminimas:

Didesniame inde sumaišyti prieskonius, įpilti aliejaus, suberti avinžirnius, gerai išmaišyti, kad avinžirniai pasidengtų prieskoniais. Avinžirnius paskleisti ant kepimo popieriumi uždengtos kepimo skardos. Kepti iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Kad visos pusės vienodai apkeptų, praėjus pusei kepimo laiko avinžirnius reikia pamaišyti.

Valgyti galima tą pačią, kitą ar net trečią dieną, jei, žinoma, liks :-)

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą