Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Vanilinis varškės sūrelis

Prieš kelias dienas kepėme itin skanų varškės apkepą. Ten reikėjo paruošti trintą varškę. Dukrai labai patiko. Todėl paprašė padaryti tos trintos varškės vietoje deserto po vakarienės. Apkepui į varškės masę dėjome žalią kiaušinį. Desertui nesinorėjo duoti valgyti nevirto kiaušinio, todėl jį pakeitėme riebia grietinėle. Ir pačioms netikėtai gavosi pagalinti tokį patį saldų vanilinį barškės sūrelį, kokį mėgsta dukra pirkti parduotuvėje. Valio! Nuo šiol sūrelį gaminsime namie!



Reikės

  • 100 g varškės 9 proc.
  • 1 valg. šaukštas cukraus (nubrauktas)
  • 0,5 arb. šaukštelio naminio vanilinio cukraus
  • 100 ml grietinėlės 30 proc.
Proporcijas galite keisti pagal skonį, gamindami nuolat ragaukite – padarysite būtent tai, ko norėsite.

Gaminimas:

  1. Visus produktus sudėti į maisto smulkintuvą (kartais dar vis vadinamą blenderiu), maišyti, kol masė taps puri ir be grūdelių. Galima įdėti įvairių priedų (pvz.: džiovintų vaisių, šokolado).
  2. Tepti ant batono, duonos, naudoti desertų gamyboje ir pan.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Mmmmm... Naminis varškės sūrelis! Skanuuuu!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Suorganizuoti, Maza Mergaite? ;-) Ar pati pasidarysi? :-)

    AtsakytiPanaikinti