Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sumuštinis su avokadu ir kumpiu

Internete pilna straipsnių, kurie skelbia, kad avokadas yra naudingas organizmui, kad tai vienas iš 10 sveikiausių maisto produktų. Bet ne tik jo naudingos savybės, bet ir skonis žavi. Todėl siūlau pasidaryti sumuštinį su avokadu.



Reikės:

Prinokusio avokado
2–3 arb. šaukštelių citrinos sulčių
maltų juodųjų pipirų
2–4 riekių juodos duonos (man ypatingai skanu su rugine duona, riekių kiekis priklauso nuo to, kokio storio sluoksnio norėsite tepti avokado)
Vytinto kumpio (vienai duonos riekei 1–2 juostelių)

Gaminimas:

Perpjauti avokadą, išimti kauliuką, masę šaukšteliu išimti iš žievės. Į avokadą įpilti citrinos sultis, pabarstyti pipirais (galima įdėti druskos, jei kam be jos neskanu), masę sutrinti šakute. Trintą avokadą užtepti ant duonos riekių, ant viršaus dėti kumpio. Šiuos sumuštinius galima valgyti ir be kumpio – skanu tiesiog duona su avokadu.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

4 komentaras(-ai) :