Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Mieliniai lietiniai blynai

Šį receptą atsivežiau iš Rusijos. Brandinau kelis metus, kol prisiruošiau išbandyti. Nenusivyliau - skanūs blynai. Valgėme su sviestu ir cukrumi, su uogiene, su grietine. Visi variantai buvo skanūs :-)



Reikės:

1 l vandens
2 valg. šaukštų cukraus
2 kiaušinių
1 valg. šaukšto sausų mielių
druskos
2 valg. šaukštų aliejaus
miltų, kad tešla gautųsi grietinės tirštumo

Gaminimas:

Visus produktus sumaišyti. Palikti tešlą pakilti. Kepti įkaitintoje keptuvėje, keptuvę vis patepant aliejumi, kad blynas neliptų (kad aliejaus būtų itin mažai, keptuvės paviršių patepu aliejuje suvilgyta keliais sluoksniais sulankstyta popierine servetėle).

Mano patarimas: tešlą lengviau užmaišyti be susiformavusių miltų gabaliukų, jei pirma dėti daugiau miltų, kad tešla būtų tiršta, o tada ją skiesti vandeniu. Man miltų reikėjo maždaug 5 stiklinių. Tešla gavosi tirštesnė, nei tradicinių lietinių. Ir lietiniai buvo kiek storesni. 

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą