Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Purus varškės apkepas


Reikės:

  • 250 g varškės
  • 2 kiaušinių
  • 2 valg. šaukštų cukraus
  • 1 arb. šaukštelio naminio vanilinio cukraus
  • 3 valg. šaukštų manų kruopų
  • 150 ml pieno
  • žiupsnelis druskos
Gaminimas:

  1. Varškę, kiaušinių trynius, cukrų ir vanilinį cukrų sutrinti maisto smulkintuve, kol gausis puri be grūdelių masė.
  2. Manų kruopas sumaišyti su pienu. Arba palikti brinkti, arba, jei nėra laiko, įdėti į mikrobangę 2–3 minutėms.
  3. Kiaušinių baltymus išplakti iki purumo su žiupsneliu druskos.
  4. Varškės masę sumaišyti su manų kruopomis, tuomet atsargiai įmaišyti išplaktus baltymus (maišyti reikėtų atsargiai ratu, nemaigyti baltymų, kad "neišeitų" visas oras, kuris vėliau kels apkepą).
  5. Paruoštą masę supilti į riebalais pateptą indą, kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 50 minučių.
  6. Pirmą dieną apkepas būna purus ir traškiais krašteliais, antrą dieną – vis dar purus, minkštais krašteliais. Ir visą laiką tikrai labai labai skanus!

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą