Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Salotos su feta

Tai mano vienos iš mėgiamiausių, dažniausiai daromų salotų :-) Tik padažas vis kitoks tinka, priklausomai nuo nuotaikos ;-)


Reikės:

0,5 vidutinio dydžio gūžės ledinių salotų (Iceberg)
2 vnt. vidutinio dydžio pomidorų
juodųjų alyvuogių (pagal skonį, aš dedu maždaug pusę nedidelio indelio, apie 100 g)
fetos sūrio apie 50 g

Į šias salotas galima įdėti ir kitų daržovių: agurkų, paprikų, cukinijos ir pan.

Gaminimas:

Salotas ir pomidorus supjaustyti stambiais gabaliukais. Alyvuoges galima dėti nepjaustytas arba supjaustyti per pusę. Fetos sūrį sulaužyti stambiais gabaliukais, nes maišant dažnai sutrupa smulkiai (arba sūrį dėti po to, kai salotas išmaišysite, tuomet galima susmulkinti sūrį ir mažesniais gabaliukais). Užpilti padažu, sumaišyti ir valgyti. 

Man šios salotos ypatingai tinka prie keptos mėsos arba vištienos sparnelių :-).


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą