Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Padažas salotoms

Paprastas padažas daržovėms ar žalioms salotoms.


Reikės:

1 arb. šaukštelis krienų,
1 arb. šaukštelis aštriųjų garstyčių (naudoju meksikietiškas grūdėtąsias, bet puikiai tinka ir paprastos garstyčios),
1 arb. šaukštelis medaus (su kaupu),
2-3 arb. šaukšteliai balzamiko acto,
druskos, maltų pipirų,
aliejaus (maišau rapsų su alyvuogių) apie 70 ml,

Taip pat galima įdėti žolelių (šviežių krapų, petražolių, špinatų ar kt.), žoles reikėtų sutrinti arba smulkiai supjaustyti. Jei žolelės sutrintos, padažas būna gražiai žalios spalvos, tiesiog prilimpa prie salotos lapų, nenuteka į lėkštės apačią.

Be to, kai kuriuos produktus galima pakeisti, tarkime, vietoje balzamiko acto galima įpildti citrinos sulčių ar mėgiamo acto (obuolių ar vyno). Padažo skonis bus kitoks, bet ne prastesnis.


Gaminimas:

Visus produktus sudėti į plaktuvą (galima naudoti ir stiklainiuką sandariu dangteliu, kad plakant neišbėgtų, o vėliau ir šaldytuve būtų patogu laikyti), suplakti, paragauti, ar nieko netrūksta - jei jūsų nuomone kokio produkto reikia daugiau ar mažiau, nei parašyta, drąsiai keiskite proporcijas.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :