Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Virtų bulvių piršteliai


Namai tušti, pilvai tušti, šaldytuve - virtos bulvės su lupenomis, išvirtos specialiai šiam patiekalui :-), apie kurį sužinojau iš draugės. Kadangi nežinojau kiek visko dėti, padariau "iš akies" :-) - buvo skanu :-)

Reikės:

5 vidutinių su lupenomis virtų bulvių,
1 kiaušinio,
2 valg. šaukštų (be kaupo) krakmolo,
5 valg. šaukštų miltų,
druskos, pipirų ar kitų prieskonių pagal skonį.

Iš šio produktų kiekio pavalgėme su dukra, ir dar, manau, liko mums 2 kartams - užšaldžiau.


Gaminimas:

Virtas bulves nulupti, sutrinti (man patinka, kai lieka mažučiai bulvių gabaliukai) arba sumalti mėsmale. Gautą masę maišyti kartu su kiaušiniu, miltais ir krakmolu. Aš stengiausi miltų įdėti tiek, kad minkoma bulvių masė neliptų prie rankų. Iš masės padaryti plonus volelius, supjaustyti norimo dydžio gabalėliais 


ir virti pasūdytame vandenyje apie 10 min.



Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

10 komentaras(-ai) :

  1. labai noretusi isbandyti tik va kuom galima butu pakeisti krakmola? jo pas mus ner

    AtsakytiPanaikinti
  2. Net nežinau, Zivi, galėtum ir be krakomolo bandyti. Jei ne mano draugė, aš pati nebūčiau sugalvojusi krakmolo įdėti ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gran bella ricetta! Un abbraccio e buon fine settimana

    AtsakytiPanaikinti
  4. Grazie, marifra79! Contento questo. :-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Anonimiškas2011-04-22 10:37

    Va dabar kaip tik verdu bulves, mėginsiu daryti:) Čia tas pats kaip ir varškėčius virtus daryti, tik vietoj varškės eina bulvės:) Nuotraukose labai skaniai atrodo, tikiuosi ir man taip gausis:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimiškas2011-04-22 13:45

    ;o Galvojau gausis mažai iš 5 bulvių, bet kai padariau, tai tikrai nemažai gavos, ir dėjau ne 5 šaukštus, o visus septynis, bet išties gardūs, bei lengvai pagaminami :)) Ačiū už receptėlį. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Me ha gustado mucho tu blog. Gracias al traductor puedo conocer recetas nuevas.
    Un saludo desde España.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Raminta, liūdna, kad nesigavo, gal bulvės netinkamos? Aš visada naudoju krakmolingas, iš kurių cepelinai labai skanūs gaunasi :-)

    Iš tiesų, šį valgį galima gaminti ir kartu su bulvėmis naudojant varškės, tada jie minkštesni turėtų gautis :-)

    Rasa, smagu, kad patiko :-)

    Many, gracias :-) El placer de disfrutar de nuestro blog. Miramos hacia el futuro.

    plastikiniu langu kainos, ir labai tinka prie mėsos patiekalų, kai tradiciniai garnyrai pabosta :-)

    AtsakytiPanaikinti