Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Daržovių salotos su kiniškais grybais


Prisiminiau, kad turiu džiovintų grybų iš Kinijos! Ir kaip tik gaminau kiaulienos ragu. Sumąsčiau, kad prie ragu tiks salotos su kiniškais grybais. Rezultatas - skanios salotos!

Reikės:

ilgas šviežias agurkas (tiktų ir trumpi, bet jau ne sezonas),
morka,
kiniškų grybų (gera sauja arba pagal skonį),
vyno acto,
sojos padažo,
maltų pipirų,
druskos.

Gaminimas:

Sutarkuoti smulkia burokine tarka agurką, morką. Grybus mirkyti per naktį vandenyje, apvirti (kad juos reikia apvirti, sužinojau, tik kitą dieną, kai suvalgėme salotas iš nevirtų grybų - buvo labai skanu :-)), atšalusius supjaustyti norimo dydžio gabalėliais. 

Padažui maišyti actą, sojos padažą pipirus ir druskos pagal skonį, kol ištirps druska.

Padažą pilti ant daržovių su grybais, išmaišyti ir į lėkštes! :-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą