Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Marinuota silkė


Dar vienas silkės paruošimo būdas - marinuota silkė. Iki šiol tik mano močiutei pavykdavo padaryti labai skaniai. O dabar ir aš pagaliau panašiai išmokau, man skani mano silkė ;-), ypač su juoda duona arba karštomis virtomis bulvėmis.

Reikės:

3 silkių dvigubų filė,
2 didelių morkų,
2 didelių svogūnų,
3 gvazdikėlių,
3 kvapniųjų pipirų,
juodųjų pipirų grūdeliais (man patinka daug, tai įdedu iš akies, bet ko gero gaunasi apie 10),
4 laurų lapelių,
2 valg. šaukštai cukraus,
apie 100 ml obuolių acto (6 proc.). Tinka ir kitos rūšies actas, pilant reikia ragauti marinatą, kad gautųsi tinkamas.


Gaminimas:

Supjaustyti valytą morką griežinėliais, dėti į verdantį vandenį (apie 0,7-0,8 litro) kartu su prieskoniais bei cukrumi. Virti apie 20 min., kad suminkštėtų morkos. Tuomet pilti actą. Marinatą reikia ragauti ir žiūrėti kas gaunasi (pagal poreikį dėti cukraus ir pilti acto). Darant pirmą kartą geriau nedėti viso kiekio cukraus ir nepilti viso acto - marinatas turi būti rūgštokas, o kas nemėgsta daug marinato skonio ir nori, kad silkė būtų švelnaus skonio - pils mažiau acto. Išvirusį marinatą reikia atvėsinti prieš pilant ant silkės.

Svogūnus nuvalyti, supjaustyti griežinėliais. Silkę nulupti, jei su oda (perku sveriamą silkę, nes man ji šiam patiekalui labiau tinka ir skoniu, ir standumu :-)), supjaustyti norimo dydžio gabaliukais.

Į indą sluoksniais dėti silkę, svogūnų griežinėlius ir iš marinato išimtas morkas, tada vėl kartoti antrą sluoksnį, jei telpa ir trečią kartą kartoti :-), tada užpilti atvėsusiu marinatu. Viską truputį paspausti, kad marinatas apsemtų visus sluoksnius. Padėti šaltai per naktį.


Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

4 komentaras(-ai) :

  1. Taip marinuota silkė bus dar skanesnė, jeigu naudosite ne file, o silkes su galvomis, pries marinavima patys jas isvale ir isrinke kaulus. File kaulai sunaikinami chemikalais, o tai skonio neprideda.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sefe, labai aciu uz patarima. Net nemaniau, kad kaulai naikinami cheminiu budu. Bet turi logika... Kas gi valys tukstancius silkiu rankomis viena po viena rankiodami kaulus :o)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2013-12-30 22:19

    Nuo kada silkė kaulus turi? Aš visą laiką maniau, kad žuvis su ašakom būna?!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip skelbia Dabartinės lietuvių kalbos žodynas, "ašaka" - smulkus žuvies kaulas. tai gal šefas ir nesuklydo, kalbėdamas apie kaulus?
    Bet kokiu atveju labai džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie gilinasi į žodžių reikšmę :-)

    AtsakytiPanaikinti