Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sluoksniuota silkė


O čia vienas iš mėgstamiausių mano valgių - sluoksniuota silkė! Paprastas, visiems žinomas patiekalas :-) Ir nereikia čia jokių komentarų, tiesiog - skanaus!

Reikės:

3 silkių išklotinių,
1 didelio svogūno,
2 didelių obuolių,
2-3 didelių virtų burokėlių,
6-8 valg. šaukštų majonezo.

Gaminimas:

Aš dažniausiai naudoju silkės išklotines su oda, todėl pirmiausia reikia nulupti silkės odą, supjaustyti silkės puseles norimo dydžio gabalėliais, sudėti į indą (indas turi būti aukštesniais krašteliais, kad visi sluoksniai tilptų).

Svogūną nulupti, supjaustyti kubeliais, užberti tolygiai ant silkės sluoksnio. Obuolius nuplauti, nulupti, išpjauti sėklalizdžius, sutarkuoti burokine ar kita stambia tarka, tolygiai sudėti ant svogūnų sluoksnio.

Virtus burokėlius sutarkuoti burokine tarka (šį kartą naudojau konservuotus burokėlius, kuriuos paruošiau žiemai. Kadangi jie gavosi natūralaus skonio, tai labai tiko ir šiam patiekalui), tolygiai uždėti ant obuolių sluoksnio.

Viską gražiai aptepti storu sluoksniu majonezo, kad nepersišviestų burokėliai. Visų produktų galima dėti pagal skonį, man reikia mažiau svogūnų ir labai daug burokėlių :-)


Indą su paruošta silke statyti į šaldytuvą. Aš palieku šaldytuve per naktį, kad visi sluoksniai susigulėtų.


Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

10 komentaras(-ai) :

  1. Ka, Ruta, nesprendei siandien mane pakankinti su tokias receptai????

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kaip aš pati kankinausi kol pasidariau šią silkę... o tada jau ir antrą kartą iš karto dariausi, taip man skanu... :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. čia ne silkė, o riebumo įsikūnijimas - patarčiau su grietine.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai kad grietine tas pats reibalas. O dar be to majonezas daromas su aliejumi, o tai jau augalinis riebalas, ne toks jau baisus. O ir skonis su grietine visai ne tas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. jeigu tu perki grietinę su riebaliniu aliejumi, tai pati kalta. o net ir tokia grietinė daug kartų mažiau riebesnė už majonezą - pabandyk suvalgyti grietinės 2 šaukštus ir majonezo. skirtumą jauti?

    AtsakytiPanaikinti
  6. na, majonezas skirtingo riebumo būna, nebūtina pirkti patį riebiausią. o su grietine ar su majonezu patiekalus gamintis - kiekvieno skonio reikalas, man ši silkė su majonezu labai skani. O ir valgai juk tokius valgius tikrai nedažnai.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tus platos tienen un aspecto muy apetitoso. Te felicito. Gracias por hacerte seguidora de mi blog.Un saludo desde Madrid, (España)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Dacha Artesana, muy contento de que te guste nuestro blog. Saludos desde Lituania y Barcelona!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Pagaminta.. Belieka laukti kol pastoves ir susigers-susimaisys skoniai ir... niam niam :o)

    AtsakytiPanaikinti