Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sūdyta lašiša

Nemėgstu žuvies. Ypatingai riebios. Ir labai neįtinka lašiša. Tačiau bendradarbė kažkada seniai papasakojo, kaip ji sūdo lašišą. Ir nuo tada atradau būdą, kaip paruošta lašiša man skani. Tiesa, jei nepadauginsi su kiekiu :-)



Reikės:

300 g lašišos 
1 arb. š. druskos 
0,5 arb. š. cukraus
0,5 arb. š. šviežiai maltų pipirų
1-1,5 arb. š. krapų

Gaminimas:

Lašišą nuplauti, nusausinti, išrinkti, jei yra, kaulus. Druską, cukrų ir pipirus sumaišyti. Žuvies gabalėlį dėti į indą, apiberti druskos, cukraus ir pipirų mišiniu. Tuomet pabarstyti krapais (jei krapų neturite, ne bėda, be jų lašiša irgi skani). 
Skaičiau, kad lašišą galima paslėgti, tačiau aš niekuomet taip nedariau. Tiesiog uždarau dėžutę, dedu į šaldytuvą. Dažniausiai per naktį. Tačiau kartą skaičiau straipsnį, kad lašišą reikėtų sūdyti ilgiau, kad ji įgautų tą tikrą sodrų skonį. Gal tame ir yra tiesos, nes kiekvieną kartą lašiša skanesnė, mėsa standesnė, jei užtenka ilgiau nei vienam kartui paruošto gabalėlio. Šį kartą taip ir darysiu. 
Jei laikysite ilgiau, lašišą reikėtų vis palaistyti susidariusiu skysčiu, kartais galima ir apversti kita puse.
Prieš valgant, krapus ir prieskonius nuvalyti. Skanu valgyti vieną, ant batono su sviestu ir citrina, jei mėgstate, prie blynų, tinka įdaryti ir daržovių kotletukus ir t. t.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą