Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šokoladiniai lietiniai

Besklaidydama receptus, suradau pernai Užgavėnėms keptų šokoladinių lietinių receptą. Kadangi mano mažajai negalima nieko su kiaušiniu, o ir šokolado dar negalima, tai šį kartą dalinuosi tik receptu, o nuotraukų gal vėliau suorganizuosiu :-)

Receptą "nusirašiau" iš laikraščio rusų kalba, dabar net neatsimenu kaip tas laikraštis vadinosi :-(

Reikės:

80 g juodojo šokolado,
1 valg. š. kakavos,
500 ml pieno,
1 stiklinės miltų (gali prireikti ir daugiau),
3 kiaušinių,
2 valg. š. cukraus pudros,
2 valg. š. sviesto,
3 valg. š. tamsaus romo,
druskos, sviesto kepimui.

Gaminimas:

250 ml pieno suplakti su 1 stikline persijotų miltų, kakava, cukraus pudra bei druska. Kiaušinius suplakti. Abi mases sumaišyti viename inde.

Ištirpinti šokoladą vandens vonelėje, įpilti 250 ml šilto pieno. Taip pat ištirpinti sviestą ir supilti į tešlą kartu su romu ir ištirpintu šokoladu. Viską išmaišyti. Jei tešla gavosi per skysta, įdėti dar miltų. Tešlą palikti 2-3 valandoms pastovėti.

Kepti keptuvėje, suteptoje sviestu (aš keptuvę tepiau aliejumi).

Iškepusius blynus patepti nedideliu kiekiu sviesto.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą