Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Pyragas 'Sniegutis'

Šį kartą siūlau receptą pyrago, kurį iškepė mano dukra. Tolimesnis tekstas jos.


"Pastebėjote, kad šio pyrago pavadinimas tinkantis šiam metų laikui ir savo išvaizdai. Jis tinka puikiam vakaro praleidimui. Valgant, kai skoniai susilieja, pyragas tampa neapsakomai skanus. Šis receptas yra  gana senas, bet aš jį atkūriau, todėl jis grįžta į mūsų valgiaraštį.

  PRODUKTAI:

Pyragui:
  • 150 g miltų
  • 120 g sviesto
  • 100 g cukraus
  • 3 M dydžio kiaušinių
  • 2 kiaušinių trynių
  • 1 arb. š. (nubrauktas) kepimo miltelių
  • 1 valg. š. graikiško jogurto
  • 2 arb. š. tarkuotos citrinos žievelės
Pertepimui:
  • 3-5 valg. š.  uobuolienės
Baltymų kepurėlei:
  • 2 kiaušinių  baltymai
  • 120 g miltinio cukraus
  • 50 g migdolų miltų

  GAMINIMO EIGA:
  1. Suplakam sviestą su cukrumi. 
  2. Kai baigiam plakti sviestą ir cukrų, įplakame po vieną kiaušinius ir trynius.
  3. Baigus plakti sviestą, cukrų ir kiaušinius, įdedame citrinų žieveles, graikišką jogurtą,  kepimo miltelius sumaišytus su miltais.
  4. Paruoštą tešlą sudedame į kepimo poperiumi išklotą formą (mano buvo apie 22 cm skersmens).
  5. Nešame į orkaitę 25 minutėm, orkaitė turi būti įkaitinta iki 180 laipsnių.
  6. Kol pyragas kepa mes gaminame putas: išplakame kiaušinių baltymus su miltiniu cukrumi. Kai baltymų masė bus standžių putų, įdėti migdolų miltus, gerai išpakti.
  7. Kai pyragas iškepa, dar karštą aptepame obuoliene, ant viršaus sudedame baltymų putas. 
  8. Vėl nešame į orkaitę džiovinimui, džiovinam tokioj pačioj temperatūroj 15 minučių, kol pyragas orkaitėj reikia dureles palikti truputi praviras.


PATARIMAS: Jei mėgstat citrinas, tada galite ant obuolienės dar uždėti citrinos griežinėlių.


Tikiuosi, kad jums patiko mano receptas ir linkiu jums jį pasigaminti skaniai ir gražiai."


Jei sudomino šis receptas ar jau išbandei, būtinai pasidalink savo įspūdžiais. Mes būsime labai laimingos skaitydamos ir atsakydamos. Taip pat padėsi kitiems skaitytojams su savo nuomone. O dar be to, blog'as išliks gyvas... Nes komentarai puslapiui, kaip vanduo augalui ;-)

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą