Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šaldyti krapai (atsargos žiemai)


Niekada nemėgau visokių prieskoninių žolelių - vaizdas iš vaikystės: reikia valgyti sriubą, o ten plaukioja visokie krapai ir petražolės, o dar morkos ir svogūnai... Tikras siaubas! Dabar jau daugelis mano baimių yra nugalėtos (kaip košmaras vis dar maiste man atrodo petražolės, bet ir su šia baime kovoju :-)). Šiais metais iš savo darže augintų ekologiškų krapų pasidariau "atsargų žiemai" :-) Labai greita ir nesudėtinga, o rezultatas - švieži žali krapai vidury šaltos baltos žiemos!

Reikės:

krapų,
vandens,
ledukų šaldymo formelių.

Gaminimas:

Krapus smulkiai supjaustyti, sudėti į šaldymo formeles ir užpilti vandeniu.



Dėti į šaldymo kamerą. Kai ledukai sušąla, galima išimti iš formelių ir ledukus sudėti į šaldymo dėžutes arba maišelius ir laikyti šaldymo kameroje. Taip visus metus sriuba kvepės vasara!


Krapus galima atšildyti mikrobangų krosnelėje, o vandenį nupilus, panaudoti ne tik sriubų gardinimui, bet ir ten, kur reikia sausų krapų.

Taip pat krapus galima sušaldyti ir be vandens, tiesiog supjaustyti ir sudėti į šaldymo dėžutę - bus birūs krapai tiems patiekalams, kur jų reikia "sausų".


Šiais metais auginu daug visokių prieskoninių žolelių (pirmą kartą savarankiškai "ūkininkauju" - valio! po truputį pildosi slaptos mažos svajonės - kaip gera!!! :-)) Tokiu pačiu būdu pasidarysiu įvairių prieskonių žiemai :-). Ir būtinai dalį džiovinsiu (tam tikslui labai noriu įsigyti džiovinimo mašiną).


Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

5 komentaras(-ai) :

  1. Ir as taip darau. Pas mus ne visada galima gauti svieziu krapu ar kitu zozeliu (na, nebent, specialiose profesionalams skirtpse parduotuvese). Tai vasara tenka kaupti atsargas. Ir laibai saunu, koki sausi, sriubyte paskaninti svieziais krapiukais ar petrazolem :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš tuoj jau antrą krapų derlių parsivešiu namo iš daržo, gaila, kad negalėsiu su tavimi pasidalinti :-( Bet skanaus tau ir iš pirktinių krapų bandyti :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aga, taip ir bus, oirksiu zoles, kol yra svieziu ir nebrangiu, ir saldysiu. man dar tik reikia didelio saldiklio kaip tavo :) nes mano 3 stalciuose ne kas jau ir betelpa :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kad ir kiek krapų atsargų žiemai užsišaldytume, mums vis negana. :D Pas mus šeimoje krapai labai mėgiami, o ir gaminant beveik visuose patiekaluose yra tinkami ir naudojami.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Milda, sutinku su tavimi. Man irgi labai patinka krapai. Bet, deja, mano vyrui jie visai nepatinka. O gal kaip tik reikia džiaugtis. Man daugiau lieka 😊

      Panaikinti