Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sausainiai Mamai

Dar vienas itin paprastų sausainių receptas, kuris tiks ir mažųjų rankelėms. Juos gali iškepti dabar pat ir pasveikinti savo Mamą, nes miltų, cukraus ir sviesto dažname šaldytuve yra kasdien.

RECEPTAS: Sausainiai Mamai


  PRODUKTAI:
  • 2 1/4 stiklinės miltų
  • 3/4 stiklinės cukraus
  • 1 stiklinė sviesto
  • 2 arb. š. vanilės esencijos

  GAMINIMO EIGA:
  1. Kambario temperatūros sviestą, vanilės esenciją išsukti su cukrumi, kol gausis puri masė.
  2. Sviestą sumaišyti su miltais, suminkyti tešlą.
  3. Tešlą iškočioti, išspausti norimos formos sausainius.
  4. Sausainius kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 12 min. (kol gražiai paruduos).

RECEPTAS: Sausainiai Mamai

PATARIMAS: Sausainiai bus linksmesni, jei juos išspausite ne paprastomis sausainių formelėmis, bet štampais:

RECEPTAS: Sausainiai Mamai

Skanaus!

Receptas paimtas čia.

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą