Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sausainiai su ryžių miltais

Šis receptas toks paprastas, kad tiks ir mažiesiems mėgėjams suktis virtuvėje. Tik keli ingridientai, o sausainiai gaunasi tiesiog tirpstantys burnoje. O ryžių miltai suteikia tokio švelnaus "gruzdesio".

Ir jie labai tiktų Motinos dienos proga mamai pusryčiams. Jei tik mama nesilaiko dietos :-)

RECEPTAS: Sausainiai su ryžių miltais


  PRODUKTAI:
  • 260 g miltų
  • 65 g cukraus pudros
  • 35 g ryžių miltų
  • 225 g kambario temperatūros sviesto

  GAMINIMO EIGA:
  1. Viename dubenyje sumaišyti kvietinius ir ryžių miltus.
  2. Kitame dubenyje sviestą ir cukraus pudrą išplakti iki purios masės.
  3. Miltus sumaišyti su plaktu sviestu. Užmaišyti tešlą.
  4. Tešlą palaikyti šaldytuve 15 min.
  5. Iškočioti tešlą. Išspausti norimos formos sausainius. Sudėti į kepimo popieriumi išklotą skardą.
  6. Kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 min. (sausainiai turi švelniai paruduoti).

RECEPTAS: Sausainiai su ryžių miltais

PATARIMAS: Kepimo laikas gali skirtis, kai kepsite skirtingo dydžio sausainius (kuo smulkesni sausainiai, tuo trumpiau juos reikėtų kepti).

RECEPTAS: Sausainiai su ryžių miltais

Skanaus!

Receptas paimtas čia.

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą