Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Braškių ir bananų kokteilis

Šis receptas paimtas iš žurnalo "Beatos virtuvė. Vasara".


Reikės:

1 vnt. vidutinio banano
120 g plautų šviežių braškių (galima naudoti ir šaldytas, prieš tai atšildžius)
1–2 mėtų lapelių
100 ml pieno

Gaminimas:

Į kokteilinę pilame pieną, dedame gabaliukais pjaustytą bananą, sumetame braškes (jei didelės, reikėtų perpjauti per pusę), mėtos lapelius ir triname, kol vaisiai susitrins. Pilame į stiklines, papuošiame mėtos lapeliais.

Ir jei esi pieniškų kokteilių mėgeja(s), siūlau paskaityti ir šiuo mūsų receptus:


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą