Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Avietinis-citrininis plokštainis

Aviečių sezonui prasidėjus, susiradau receptą, kuris sudomino savo viršutiniu sluoksniu. Receptas išbandytas, ragautojų patvirtintas! Pyragai su citrinomis, tešlos, kur reikia pilti citrinos sulčių man patinka iš anksto, net neragavus. Bet šiame pyrage viršutiniam sluoksniui kitą kartą gal pilčiau kiek mažiau citrinos sulčių, nes, mano galva, jos "užmušė" aviečių skonį.
Receptas paimtas čia.


Reikės:

Tešlai (pyrago pagrindas):


120 g sviesto50 g cukraus 
100 g miltų
žiupsnelio druskos

Viršutiniam sluoksniui:

290 g cukraus
3 kiaušinių baltymų
1 kiaušinio150 ml šviežiai spaustų citrinos sulčių (~ iš 3 citrinų)
2 citrinų tarkuotų
žievelių65 g miltų
žiupsnelio druskos150–280 g šaldytų aviečių, atitirpinti (naudojau šviežias)
1 šaukštas cukraus pudros (pabarstyti iškepusį pyragą)






Gaminimas:

  1. Įkaitinkite orkaitę iki 180°C. Kepimo skardą (dydis 20x20 cm) išklokite kepimo popieriumi.
  2. Kambario temperatūros sviestą išsukti mikseriu su cukrumi ir druska iki purios kreminės masės. Įmaišykite miltus. Tešlą skardoje paskirstykite rankomis (kad neliptų tešla, rankas pabarstykite miltais arba pašlapinkite vandeniu). Tešlą reikėtų paskirstyti taip, kad palei kraštelius būtų kelių cm aukščio kraštelis.
  3. Kepkite 20–25 minutes, kol tešla įgaus aukso atspalvį. Kol tešla aušta, paruoškite viršutinį sluoksnį.
  4. Suplakite cukrų, kiaušinių baltymus, kiaušinį, citrinų sultis, druską ir tarkuotą citrinos žievelę. Įmaišykite miltus.
  5. Avietes pertrinkite per sietą, kad išbėgtų visos sultys (aš naudojau šviežas avietes: užpyliau dalimi cukraus, palaukiau, kol išskirs sulčių, tada tik pertryniau per sietelį. Kadangi liko sėklyčių, tai pertryniau dar per vieną, smulkesnį). 
  6. Aviečių sultis supilkite į paruoštą mišinį, gerai išmaišykite, supilkite į apkeptą tešlos sluoksnį. Viską kepkite dar apie 30–35 minutes, kol įdaras sustings. Leiskite plokštainiui visiškai atvėsti. Atvėsusį pyragą išimkite iš skardos, supjaustykite norimo dydžio ir formos gabaliukais, prieš tiekdami pabarstykite cukraus pudra.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą