Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Blyneliai su mėlynėmis

Kol mėlynių sezonas nesibaigė, skubu išbandyti kuo įvairesnių patiekalų su mėlynėmis. Vienas iš jų - mano ne itin mėgstami blyneliai. Tačiau su mėlynėmis galėčiau pamėgti - tikrai skanūs :-)


Reikės:

  • 100 g natūralaus jogurto
  • 170 g kefyro
  • 2 kiaušinių
  • 1 arb. š. naminio vanilinio cukraus
  • 80 g avižinių miltų
  • 120 g kvietinių miltų
  • 1 arb. š. kepimo miltelių
  • stiklinė mėlynių (dėjau daugiau)


Gaminimas:

  1. Visus produktus sumaišyti, kad gautųsi grietinės tirštumo tešla. Tuomet atsargiai įmaišyti mėlynes (sukant mentelę ratu mėlynės nesusitraiško, tešla nenusidažo tamsiai).
  2. Kepti ant mėgstamų riebalų ar nepridegančioje keptuvėje (pirma pusė kepa kiek ilgiau).
  3. Tiekti su mėgstamais priedais (grietinė, jogurtas, sirupas, uogienė, šviežios uogos ir pan.).



Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą