Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » , , , , , » Prancūziškas batonas su česnakiniu sviestu

Prancūziškas batonas su česnakiniu sviestu

Batonas, kuris labai tinka prie trintų sriubų arba aštrios čili sriubos.

Prancūziškas batonas su česnakiniu sviestu

Reikės:

prancūziško batono
50 g sviesto (kambario temperatūros)
česnako skiltelės (didelės)
0,5 valg. š. laiškinio svogūno (smulkiai pjaustyto). Jei neturite, galima imti ir kitus mėgstamus žalumynus
2–3 valg. š. tarkuoto sūrio (naudojau kietojo ir pusiau kieto sūrių mišinį)
druskos


Gaminimas:

Sviestą išsukti su žiupsneliu druskos, laiškiniu česnaku ir smulkiai pjaustytu arba sutrintu česnaku. Gautu sviesto mišiniu patepti batono riekeles. Riekeles paskrudinti orkaitėje, maždaug iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 5–10 min. – svarbiausia žiūrėti, kad reikelės gražiai apskrustų. Jei orkaitėje yra grilio funkcija, galite ir ja pasinaudoti.

Prancūziškas batonas su česnakiniu sviestu


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :