Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Karšti sumuštiniai su pomidorais



Receptas paimtas iš žurnalo "Virtuvė", 2013 m. liepos mėn. numerio.

Reikės:

4 riekelių sumuštinių duonos,
4 rutuliukų mocarelos sūrio,
4 kekių vyšninių pomidorų,
sviesto duonai riekėms aptepti,
druskos.

Dariau sumuštinius su paprastu batonu - buvo skanu :-). Mocarelą ėmiau ne mažais rutuliukais, bet viename didesniame gabale, pjausčiau riekelėmis, pomidorus naudojau užaugintus balkone ir paprastus didelius - skaniau su mažiukais, didelių kitą kartą neimsiu. Barsčiau tik druską, kaip buvo nurodyta recepte, tačiau kitą kartą dar ir pipirų barstysiu :-)

Gaminimas:

Duonos riekes aptepti sviestu. Ant viršaus sudėti riekelėmis pjaustytą mocarela sūrį. Ant sūrio padėti pomidorų kekę arba tiesiog sudėti mažus pomidoriukus. Pomidorus reikia subadyti mediniu pagaliuku, šakute ar kitu aštriu daiktu. Pabarstyti druska.



Sumuštinius kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie pusvalandį.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą