Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Bandelės su razinomis


Siūlau išsikepti savaitgalio pusryčiams mielinių bandelių. Iškepa jos labai greitai, o pliusas šių bandelių yra tas, kad tešlą galima paruošti iš vakaro, ryte teliks suformuoti bandeles ir iškepti!

Receptas paimtas iš receptų kortelių, kurias galima buvo vienu metu užsisakyti paštu :-)

Reikės:

500 g miltų,
30 g mielių,
1/4 l drungno pieno,
1/4 arb. š. druskos,
50 g sviesto,
125 g tamsių razinų,
1 kiaušinio.

Iš dvigubos produktų normos gavosi apie 40 bandelių.

Gaminimas:

Miltus suberti į dubenį, padaryti juose duobutę, suberti sutrupintas mieles, užpilti pienu, atskiestu šlakeliu vandens ir apibarstyti miltais. Palikti, kad pakiltų.

Supilti ištirpintą, šiltą sviestą bei druską, išminkyti tamprią tešlą ir palikti, kad pakiltų.

Tešlą sumaišyti su razinomis.

Paruoštą tešlą galima dėti nakčiai į šaldytuvą. Iš ryto vėl išminkyti, kad geriau pakiltų. Iš tešlos suformuoti volelį. Supjaustyti norimo dydžio gabaliukais, iš jų suformuoti bandeles. Man skaniau buvo mažesnės bandelės :-)


Bandeles sudėti į riebalais išteptą skardą (į skardą dėjau kepimo popieriaus, jokių riebalų nenaudojau) ir kiekvienos bandelės viršuje įpjauti po kryžiuką. Palikti bandeles, kad pakiltų. 


Kai bandelės dvigubai pakils, aptepti jas plaktu kiaušiniu (kadangi sugadinau virtuvinį teptuką, radau lengvesnį būdą aptepti bandeles - tiesiog pamirkiau apverstą "aukštyn kojomis" bandelę kiaušinio plakinyje :-)) ir kepti iki 250 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 10-15 min.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą