Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Mini bulviniai plokštainiai (kugeliai)


Šiandien - pirmų kartų diena. Tiksliau jau vakar buvo pirmų kartų diena: pirmąkart bandžiau sutažo techniką (auskarus padariau), pirmą kartą iškepiau kugelį :-) Labai skanus, purus, minkštas, ne sausas - niam niam kaip skanu buvo :-)

Reikės:

bulvių (kiek jų tiksliai buvo - nežinau, nuskuto, nuplovė ir sutarkavo bulves sūnus :-), gal apie 8... vidutinio dydžio),
nepilnos stiklinės pieno,
2 vidutinių svogūnų,
1 valg. šaukšto sviesto,
druskos,
2 kiaušinių.

Iš šio produktų kiekio iškepiau 14 kugeliukų :-)


Gaminimas:

Bulves nuvalyti, sutarkuoti smulkia tarka (kaip cepelinams), jei skysčio išsiskyrė daug, dalį reikėtų išpilti. 

Svogūnus supjaustyti smulkiais kubeliais, pakepinti su sviestu, kol gražiai pagels. 

Pieną užvirinti, supilti į tarkių masę, įdėti kepintus svogūnus, viską gerai išmaišyti.

Tuomet dėti druskos pagal skonį, kiaušinius, išmaišyti.

Masę pilti į kepimo formą, paruoštą kepti kugelį šauti į iki 230 laipsnių įkaitintos orkaitės vidurinę lentyną ir kepti apie 1-1,5 val., priklausomai nuo kugelio dydžio bei storio.
Aš kepiau pyragėlių formelėse (vienam kugeliui dėjau 3 valg. šaukštus tarkių masės, kepiau 50 min.) - gavosi linksmi maži kugeliukai :-) Vaikams labai patiko :-)


Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

10 komentaras(-ai) :

  1. Na kugeliausiai tai nerealūs. Reik ir man tokius iškepti. Ir keksiukų formą kaip tik turiu. Tik aš dar pjaustytos vištienos filė įdėsiu ar rūkytos šoninės.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir as noriu! :) Labai liux ideja garnyrui, nes vieno kugelio cia pas mane niekas nevalgytu, isskyrus mane

    AtsakytiPanaikinti
  3. Hola desde VIGO ESPAÑA . me encantan tus recetas , compartamos blog , te invito al mio , FELIZ AÑO 2011 . MARIMI

    AtsakytiPanaikinti
  4. Saunuole ;) originali ideja, cia kaip ... net neturiu pavyzdziu :) vienzo - matau jog tikrai labai skanu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Hola, espero que el próximo año sigamos visitandonos y viendo que cosas hacemos. Te deseo un año lleno de felicidad y de cosas maravillosas.
    Un beso enorme desde el Badulake.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Virgilija, ir aš labai noriu įdėti kokį mėsos gabaliuką, nes mano vaikai labi už mėsą :-) Bet namie vis nėra, kai užsimanome kugelio :-( Tačiau ir be jokios mėsos labaaai skanu!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Daiva, būtinai išbandyk, gal kartais bus norinčių paragauti ;-) gali ir omleto ant viršaus užpilti, kad su kiaušiniais būtų ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mindaugai, tavo komentarai, kaip visada, maloniai nuteikia :-) Ačiū! Ir tikrai skanu, nors nesu didelė tokių patiekalų megėja...

    AtsakytiPanaikinti
  9. Garlutti, felicito a usted y Feliz Año Nuevo!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ana Jordan Davia, esperamos que nuestro blog el año que viene! Gracias por los saludos! Y hace un año exitoso!

    AtsakytiPanaikinti