Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Vyšnių kisielius

RECEPTAS: Vyšnių kisielius

Pasidalinsiu mano vaikų labai mėgstamo vyšnių kisieliaus receptu - 3 litrų puode išvirtas kisielius sunaikinamas per vieną dieną! :-) Visada džiaugiuosi, jei pavyksta nuo atšalusio kisieliaus suvalgyti man skaniausią dalį - viršutinį sluoksnį, nesugalvoju kaip jis vadinamas - gal plėvė? Labai jau negražiai skamba ta plėvė... :-( ;-)

Reikės:

450 g šaldytų vyšnių be kauliukų (tinka ir nešaldytos),
3 litrai vandens,
6 valg. šaukštai cukraus,
6 valg. šaukštai krakmolo (apie 200 g).

Gaminimas:

Vyšnias sudėti į verdantį vandenį, pavirti, suberti cukrų. 

RECEPTAS: Vyšnių kisielius

Krakmolą išleisti nedideliame kiekyje šalto vandens. Puodą su uogomis nuimti nuo viryklės, pilti ištirpintą krakmolą nuolat maišant (maišau plakimo šluotele, nors galima ir šaukštu, bet su šluotele lengviau, greičiau ir geriau išmaišyti). Kai kisielius jau vientisos masės, puodą vėl dėti ant viryklės ir pavirti keletą minučių. Kisielius bus tokio tirštumo, kad reikės kabinti šaukšteliu, netinkamas gerti :-)

RECEPTAS: Vyšnių kisielius

Šis kisielius, arba virtas su spanguolėmis, valgomas ir per Kūčias. Laaaabai skanu!

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą