Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Meksikietiškos tortiljos


Taip atrodė mano kepta tortilja meksikietiškoje quesadilla

Susiruošiau sūnaus gimtadieniui pagaminti ką nors iš meksikietiškos virtuvės.

Labai visi mėgstame tortiljas su jautienos faršo įdaru. Tik iki šiol tortilją su įdaru susukdavome į vamzdelį ir valgydavome. O šį kartą norėjosi kitaip. Ir kaip tik po ranka pasitaikė visų mėgstamas žurnalas "Žmonės" (šis numeris buvo pirmas, kurį aš perskaičiau visą, paprastai tik nuotraukas peržiūriu :-)), kuriame siūlė pasigaminti Meksikietišką quesadilla. Užsikabliavau už šios idėjos ir jau po savaitėlės kepiau tortiljas, kad nereikėtų pirkti - juk namie gamintas mielesnis :-)

Internete susiradau meksikietiškų tortiljų receptą, tačiau neradau pirkti kukurūzų miltų, tai kepiau tik iš kvietinių miltų. Tikiuosi, kad tik dėl šitos priežasties mano iškeptos tortiljos buvo labiau panašios į lietinius nei į pirktines tortiljas (nors nežinau ar meksikoje valgo būtent tokio skonio tortiljas ;-)) Bet tos lietinių skonio tortiljos buvo labai skanios ir tiko mano ruošiamai quesadilla`i.

Ir būtinai bus dar vienas bandymas, jau su kukurūzų miltais.

Reikės:

250 g kukurūzų miltų,
50 g kvietinių miltų,
600 g vandens,
3 valg. šaukštai saulėgražų aliejaus,
0,5 arb. šaukštelio maltų kalendrų (nebūtina, jei nepatinka),
druskos žiupsnelis.

Iš šio produktų kiekio gavosi 10 tortiljų. Mano lietinių keptuvė yra 24 cm skersmens.

Gaminimas:

Visus produktus sumaišyti, kad gautųsi vientisa masė. Vandens pyliau puse stiklinės daugiau, nes tortiljų tešla mano galva gavosi kiek per tiršta. Užmaišytą tešlą palikti brinkti 2 val.

Įkaitinti lietinių keptuvę, įpilti šiek tiek aliejaus (naudojau pagal seną tvarką lašinio gabaliuką keptuvei sutepti), pilti samtį (jei keptuvė maža, keletą valg. šaukštų) tešlos į pakreiptą kampu keptuvę, kad tešla tolygiai pasiskirstytų. Pirmą pusę kepti ilgiau, kol blynas lengvai atšoka nuo keptuvės ir būna gražiai rusvas, apvertus antrą pusę kepti trumpiau, nes ji greičiau pradeda svilti. Iškepusias tortiljas laikiau paprasčiausiai lėkštėje vieną ant kitos sudėtas, nes ruošiausi jas dar apkepinti - jos buvo drėgnos, netraškios - pats tas quesadilla`i :-)

Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

6 komentaras(-ai) :

  1. Me encantan las tortillas mexicanas!, te quedaron estupendas!!
    Besos!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. O ar tau jos nesigavo prisigerusios aliejaus kai kepei?

    Nes man is nuotrauko atrodo, lyg riebios tokios :/


    Turiu kukuruzu miltu, todel tikrai pabandysiu ir as :)



    Tavo gerbejas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, kai kepiau pačias tortiljas, tai riebios nebuvo, nes kepiau be aliejaus, keptuvę tepiau lašinuko gabaliuku :-)
    O apkepinant jau paruoštą quesadilla tikrai nebuvo per riebu, nes laiejaus daug nepyliau, tik kad gražiai apskrustų. Nuotraukoje kraštelis atrodo riebus, nes sūris išsilydė ir pabėgo ;-)
    Oi, kaip man maga išbandyti tortiljas iš kukurūzų miltų!.. Draugai, ateikite kas į svečius, pavaišinsiu meksikietiška quesadilla!!! :-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir visai pamiršau, Mindaugai, pasakyti, kad per skubėjimą nenufotografavau ką tik iškeptų tortiljų, dar be įdaro :-(, todėl nuotrauka tik panaudotų tortiljų :-(

    AtsakytiPanaikinti
  5. Juana, gracias! Yo pollo al horno y harina de maíz, no es como yo :-( He de una deliciosa comida de trigo, aunque no el disparador original.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mindaugai, kaip tortiljos iš kukurūzų miltų? Aš nusipirkau kukurūzų miltų, iškepiau tortiljų, bet man jos nepatiko :-( Matyt kažką ne taip padariau, o gal reikėjo iš karto jas valgyti? Nes aš jas panaudojau ne tą pačią dieną.

    AtsakytiPanaikinti