Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Džiovinti grybai


Labai mėgstu padažą iš džiovintų grybų. Bet iš pačios rinktų, namie džiovintų grybų. Todėl visi surinkti grybai, tinkami džiovinimui, atsiduria ant skardos orkaitėje :-)

Reikės:

grybų, tinkamų džiovinimui,
kepimo popieriaus, 
skardos.

Gaminimas:

Grybus nuvalyti (neplauti!!!), supjaustyti norimo dydžio gabaliukais, sudėti ant popieriumi išklotos skardos ir džiovinti iki 50 laipsnių (aukštesnės temperatūros nereikia, nes grybai pradės kepti, išskirdami sultis ant popieriaus) įkaitintoje orkaitėje, kol grybai išdžius - taps traškūs. Orkaitės durelių nereikia iki galo uždaryti, kad drėgmė iš grybų galėtų išgaruoti.


Džiovintus grybus galima laikyti net keletą metų, jie nepraras savo maistinių savybių!


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

6 komentaras(-ai) :

  1. Man patinka grybai ir grybų padažu! Informacija įdomus ir skanus! Besitos!

    (Me encanta las setas y la salsa de setas!!!
    Información muy interesante y sabrosa!
    Besitos!)

    AtsakytiPanaikinti
  2. grybus aš mėgstu, bet džiovinti grybai turi man nemalonų skonį ir kvapą :(

    AtsakytiPanaikinti
  3. Es una gran idea!!, ahora que es época de setas lo haré!!!
    Mil besos!

    AtsakytiPanaikinti
  4. bbzn, o man kaip tik tas silpnas kartumas džiovintų grybų padaže patinka, patiko net vaikystėje, kai nemėgau visai grybų :-) o jei netinka džiovinti, bandyk daryti žiemai konservuotus, aš darau su citrinos rūgštele (beveik nesijaučia rūgšties), tai tokie grybai tinka į visus patiekalus :-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Juana, me alegro de que le gustaba. Muchas gracias!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Siempre es bueno si la información es útil. Muchas gracias, Maria Alonso!

    AtsakytiPanaikinti