Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Cukinijų užkandis (atsargos žiemai)

RECEPTAS: Cukinijų užkandis (atsargos žiemai)

Dar radau balkone cukinijų :-), radau žurnaliuke ("Darbštuolės" 2008 m. specialus numeris "Konservavimas") receptą - ir štai rezultatas!

Reikės:

1 kg cukinijų,
0,5 kg morkų,
0,5 kg paprikų,
0,5 kg svogūnų,
0,5 kg obuolių,
stiklinės aliejaus,
druskos (2 nubraukti valg. šaukštai),
cukraus (2 nubraukti valg. šaukštai),
maltų pipirų (1 nubrauktas arb. šaukštelis),
citrinų rūgšties (naudojau pusės citrinos sultis),
vandens pagal poreikį.

Iš šio produktų kiekio išviriau 2,8 l užkandos.

RECEPTAS: Cukinijų užkandis (atsargos žiemai)

GAMINIMAS:

  1. Svogūnus susmulkinti, pakepinti su dalimi aliejaus (apie 5 min.).
  2. Tuomet įdėti burokine tarka pjaustytas morkas, kubeliais supjaustytas paprikas, supilti likusį aliejų ir troškinti, kol daržovės suminkštės (apie 15 min.).
  3. Cukiniją supjaustyti kubeliais dėti į troškinį, troškinti dar apie 10 min., tuomet sudėti kubeliais pjaustytus obuolius, visus prieskonius pagal skonį, vandens, jei reikia (prie produktų parašiau maždaug kiek aš dėjau) ir dar troškinti kol suminkštės obuoliai (apie 20 min.).
  4. Karštas daržoves sukrėsti į paruoštus stiklainius ir užsukti dangteliais. Stiklainius palaikyti apverstus.

RECEPTAS: Cukinijų užkandis (atsargos žiemai)

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Man patinka tavo konservus. "Visada gerai turėti po ranka gamtos paminklų iš įpareigoti. Besitos!

    (Me gusta tus conservas.
    Siempre es bueno tener a mano conservas naturales para salir de un aprieto.
    Besitos!)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Especialmente cuando vienen invitados sorpresa :-)

    AtsakytiPanaikinti